reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Sopata

Matúš Sopata

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

naivný idealista Zoznam autorových rubrík:  zo školyslovenská spoločnosťzo života (študentského)SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Peking a olympijské hodnoty

Matúš Sopata

Peking a olympijské hodnoty

Pod dojmom účasti na 48. medzinárodnom stretnutí pre mladých spolupracovníkov organizovanom Medzinárodnou olympijskou akadémiou v starovekej Olympii cítim, že sa musím vyjadriť k téme bojkotu olympijských hier v Pekingu.

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 993x
  • 17
V nedeľu si vydýchli pod Champs-Élysées

Matúš Sopata

V nedeľu si vydýchli pod Champs-Élysées

V nedeľu sa skončili najväčšie cyklistické preteky a najsledovanejšia športová udalosť roka. Okolo tohtoročnej Tour sa toho popísalo veľa, väčšina médií ale striehla na jediné, na škandály. Ja som sa tešil na vzrušujúce a napínavé súboje. Kto neprepadol Tour, nepochopí, ako sa dá 4 hodiny denne tráviť pred televízorom a sledovať niekedy viac, inokedy menej cyklistov po kope, ako si brázdia cestu Francúzskom. Už niekoľko rokov zostávam takto nepochopený. Ani tento rok sa nedalo inak.

  • 31. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 189x
  • 3
Alkohol na verejnosti

Matúš Sopata

Alkohol na verejnosti

Zažil som stretnutie z policajtami, ktoré som hneď po ňom považoval za príjemné. Povedal som si, že keby všetci ochrancovia zákona boli takí, ako tí "moji", ktorí ma pokutovali za pitie alkoholických nápojov na verejnosti, postupne by aj vymyzli vtipy o príslušníkoch a všetky hanlivé označenia, ktorými sa občas u nás označujú.

  • 21. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 431x
  • 10
Keď nemôžeš niečo zmeniť, treba sa prispôsobiť?

Matúš Sopata

Keď nemôžeš niečo zmeniť, treba sa prispôsobiť?

Som študent Právnickej fakulty UK v BA. Do prvého ročníka som nastúpil plný ideálov o tom, ako budem pomáhať ľuďom, rečniť v súdnej sieni a pomôžem tým trošku zlepšiť svet. A tešil som sa, ako nás na to v škole budú pripravovať.

  • 7. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 698x
  • 51
Kampaň, ale na čo?

Matúš Sopata

Kampaň, ale na čo?

Ako chlapec som pri sledovaní programu Úsmev ako dar závidel tým deťom, ktoré sedeli v hľadisku, že môžu na vlastné oči vidieť a dokonca sa aj stretnúť s Maťom Ďurindom, Barbarou Haščákovou či dokonca s Miškou Paštékovou.

  • 6. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu